home Låsesmed AB Låseservice kender betydningen af et godt omdømme

AB Låseservice kender betydningen af et godt omdømme

Det er ikke alle virksomheder, der er opmærksomme på, hvad et godt omdømme betyder. Det kan også være, at de er opmærksomme, men ikke vælger at handle nok på det. AB Låseservice er ikke én af dem. Som en låsesmed i Odense – en branche med høj konkurrence – ved de udmærket godt, hvor meget det betyder at have et godt omdømme. Selv lever virksomheden blandt andet af mund til mund-kommunikation, og derfor er forholdet til kunderne utroligt vigtigt.

AB Låseservice er som nævnt en låsesmed med base i Odense. Udover Odense har virksomheden dog også to afdelinger i Norge. Det var faktisk her, at eventyret startede. Odense-afdelingen kom som følge at et succesfuldt forretningskoncept og en masse glade kunder.

Hvordan arbejder låsesmeden aktivt på at skabe og bevare et godt omdømme?

AB Låseservices vigtigste prioritet er kunderne. Alle tiltag, der indføres, er med formålet om at sikre tilfredse kunder. Men hvordan gøres det i praksis? Og hvordan takler låsesmedene det i arbejdet? Først og fremmest skal opgaverne selvfølgelig udføres på bedst mulig vis og med fuld professionalisme. I sidste ende er resultatet afgørende for, om kunden er tilfreds med købsoplevelsen. AB Låseservice sørger jævnligt for, at låsesmedene er opdateret med den nyeste viden og de nyeste tendenser inden for markedet. Ikke nødvendigvis fordi, at det nyeste altid er det bedste, men fordi de skal kende mulighederne. På den måde skabes der også bedre forudsætninger for at komme med de rigtige anbefalinger hos kunden. Dette gælder både for låsesmedene i Danmark og låsesmedene i Norge. Den høje faglighed er et kerneelement i virksomheden.

Udover den konkrete låseydelse, betyder forholdet mellem kunde og låsesmed også meget. For at en kunde har lyst til at vælge AB Låseservice igen, skal der være tillid til brandet. Det kommer blandt andet af, at kunden føler, de har fået det, der er betalt for. Denne overensstemmelse sikres ved, at alle processer skal være gennemsigtige. Både pris og beskrivelse af, hvad opgaven indebærer, skal være fuldt synlige for kunden.

AB Låseservice har erfaret, at kundeoplevelsen er det vigtigste, hvis et godt omdømme skal bevares. Derfor er der konstant fokus på dette i alle faser.

Hvornår skal du bruge en låsesmed?

Kundens oplevelse af Ab Låseservice er utrolig vigtig – men hvornår er det så lige, at man har brug for en låsesmed? Der kan være mange grunde til, hvorfor behovet for hjælp opstår. Du kan have smækket dig ude på det mærkeligste tidspunkt på døgnet – AB Låseservice har døgnservice, så du kan selvfølgelig ringe i alle døgnets timer. Det kan også være, at du er blevet bekendt med, at dine låse ikke er sikre nok. Her kan AB Låseservice både hjælpe med at analysere, hvilke låser der ville være mest optimale for dig, og selvfølgelig hjælpe med at installere dem.

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *